Každé podnikání s sebou nese spoustu starostí. Od těch největších, až po ty jakoby zanedbatelné. Ale přesto dost podstatné. Určitě máte všechno vymakané do posledního detailu. Ale přece jenom. Nezapomněli jste na něco? Víte, že propagace firmy, nebo společnosti může probíhat i v korespondenci? Máte hlavičkové papíry s příslušnými údaji? Což o to, v elektronické korespondenci stačí vytvořit šablonu ve Wordu se záhlavím, zápatím, případně s vodoznakem. Ale co když potřebujete skutečně profesionální úroveň v listinné podobě?
Mějte všeho dostatek
Samozřejmě, že si můžete vytisknout své šablony, ale stačí to? Je Vaše firma hodna neprofesionálního tisku? Zamyslete se nad tím, zda by neuškodilo mít dostatek perfektně provedených hlavičkových papírů, ze kterých mohou adresáti čerpat veškeré informace o Vaší firmě. Vizitky jste si také netiskli sami, viďte? Proč asi? Mějte tedy dostatečné množství i těchto propagačních materiálů. Nikdy není na škodu sáhnout do zásuvky a napsat obchodní, nebo děkovný dopis odběrateli, nebo dodavateli. Jen mít, kam sáhnout.